قیمت امروز خودرو ۲۶ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان ارزان شد؟

تبلیغات بنری


به گزارش سایت تینو، قیمت خودرو امروز پنج شنبه 5 مهر 1403 هجری شمسی شاهد نوسان برخی از محصولات بود و برخی دیگر همچنان با نرخ روزهای قبل در حال معامله هستند. طبیعتاً این تغییر قیمت که تقریباً در نیمی از محصولات داخلی و ترکیبی رخ داد به حدی شدید بود که این نوسان تا مرز 80 میلیون تومان بین محصولات دیده می شد.

لازم به ذکر است که بازار خودرو تقریبا در نیمی از محصولات تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز با فراز و نشیب همراه بود.

قیمت خودروهای محلی

قیمت خودروهای داخلی در تعدادی از محصولات نوسان داشته است.

Quick GXR-L یکی از انواع ارزان قیمت این خانواده که توسط سایپا عرضه شده است، امروز با حق بیمه سه میلیون تومانی با قیمت بازار 430 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می شود.

پژو پارس امروز 3 میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده و 684 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید نمی شود.

شاهین اتوماتیک جی یکی از خودروهای مدل بالای سایپا است که قیمت آن به بیش از یک میلیون تومان رسیده و حدود 815 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

سورین پلاس به عنوان نسخه بهبود یافته سمند سده به بازار عرضه شد که یک میلیون تومان ارزان شد و با قیمت 727 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار مونتاژ خودرو شاهد تغییراتی در تعدادی از محصولات بوده است.

هونگچی H5 برندی نیمه لوکس و نسبتا گران قیمت است و با وجود اینکه برچسب «ساخت چین» را بر پیشانی خود دارد اما توانسته جای خالی خودروهای سدان کره ای و حتی ژاپنی را در بازار کشورمان پر کند. این خودرو امروز در بازار با افزایش 60 میلیون تومانی با قیمت 3 میلیون و 580 هزار تومان خرید و فروش می شود.

لاماری اما امروز 23 میلیون تومان گرانتر از محصولات مونتاژی محسوب می شود و با قیمت یک میلیارد و 845 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

Fidelity Prestige (5 صندلی) یکی از محصولات لوکس شرکت بهمن موتور است که امروز رکورد افت قیمت 80 میلیون تومانی خود را در بازار داخلی و ترکیبی به ثبت رساند و با قیمت دو میلیارد و 420 میلیون معامله می شود. تومان.

قیمت خودرو امروز 26 مهر 1403 کدام خودرو 80 میلیون تومان ارزان شد؟

منبع: تجارت نیوز

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *