زورگیری هولناک پرایدسواران نقابدار از مرد جوان و فرزندش + عکس

تبلیغات بنری


به گزارش تینو، مردی 40 ساله به سرعت به کلانتری میرزا کوچک خان مشهد رفت و از یک عملیات زورگیری هولناک فاش شد.

وی به افسر تحقیق گفت: ساعت 21 به همراه پسر 14 ساله ام در حال بازگشت به خانه بودم که ناگهان مورد حمله سه جوان شوالیه پراید قرار گرفتم. صورتشان را پوشانده بودند، با مشت به من زدند، لگد زدند و با قمه تهدیدم کردند که می کشند، اما نکته عجیب این است که توانستم از دستشان فرار کنم. اما مهاجمان نقابدار گوشی من را دزدیدند و متواری شدند.

با توجه به اهمیت موضوع و برخورد قاطع نیروی انتظامی با جرایم خشن، بلافاصله گروهی زبده از ماموران اداره آگاهی با دستور ویژه سرهنگ علی برزونی (رئیس کلانتری میرزا کوج خان مشهد) وارد عمل شدند و اقدامات گسترده ای را آغاز کردند. تحقیقات در این زمینه

طولی نکشید که دامنه مشاهدات اطلاعاتی با مشخصاتی که مالپچت در اختیار مأموران نیروی انتظامی قرار داد، به مرد جوانی در خیابان الوحده هم کشیده شد.

متهم 26 ساله در یک عملیات ضربتی هماهنگ در محاصره پلیس قرار گرفت و در حالی که آثار خودزنی هولناک بر سر و صورتش نمایان بود و تی شرت سفیدی با تصاویر «گاو خشمگین» به تن داشت، او را به گوشه انداختند. “.

در این بازرسی یک گوشی مفقود شده و یک قمه متعلق به باند پراید سواران نقابدار کشف و برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل شد. همچنین تحقیقات تخصصی برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند مخوف زورگیر در بازپرسی کلانتری میرزا کجاخ خان مشهد با دستورات قضایی آغاز شده است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *