گشت‌وگذار با ون‌های بدون فرمان | بازگشت کمپر کلاسیک فولکس‌واگن

تبلیغات بنری


تینو – یکتا فراهانی: اتوبوس کلاسیک فولکس واگن هنوز برای یک تور کامیون آماده است. اما این بار با کمک راه آهن، شنیدن اتوبوس فولکس واگن بدون فرمان، ما را به یاد مفهوم اصلی ID Buzz 2017 و آینده خودرویی می اندازد.

رانندگی بدون فرمان

اتوبوس فولکس واگن Klv-20 بدون فرمان از آینده نمی آید، بلکه در واقع از گذشته می آید. Klv-20 قدمتی 70 ساله دارد و اکنون قطعا می تواند به یکی از زیباترین واگن های راه آهن تبدیل شود.

بخش خودروهای تجاری کلاسیک فولکس واگن راهی برای کشف کامیون های قدیمی فولکس واگن دارد که اکنون در دنیای واقعی وجود دارند.

معرفی و احیای خودروهای فولکس واگن قدیمی

دو سال پیش، یک مدل 1962 Type 2 Splittie Half-Track Fox به بازار آمد. امسال این شرکت برای احیا و معرفی Klv-20 1955 چند سال به عقب برگشت.

Klv-20 در سال 1954 به عنوان وسیله نقلیه کاری برای راه آهن فدرال آلمان، Deutsche Bundesbahn (DB) توسعه یافت. راه آهن به وسایل نقلیه خدمات جمع و جور نیاز داشت و برای ساده سازی روند توسعه، به جای طراحی یک وسیله نقلیه جدید از ابتدا، انبار نورد Volkswagen Transporter را راه اندازی کرد.
دو شرکت مختلف آلمانی در طول سال‌ها 30 نفتکش ساختند: Martin Beilhack مستقر در روزنهایم و Waggon & Maschinenbau GmbH مستقر در Donauworth.

بیشتر بدانید :

بزرگترین SUV فولکس واگن چه نوع خودرویی است؟
خودروهای بدون ترمز ABS در انتهای خط قرار دارند

مکانیسم و ​​نحوه عملکرد Klv-20

هر خودروی Klv-20 ترکیبی از شاسی کامیون T1 Kombi، موتور صنعتی فولکس واگن با قدرت 28 اسب بخار، شاسی راه آهن و وسیله ای برای حرکت بود.
یکی مکانیزم چرخش بالابر هیدرولیک به ماشین اجازه بلند شدن را می داد. 180 درجه می چرخد ​​و توسط یک نفر به عقب بر روی مسیرها قرار می گیرد تا خودرو بدون نیاز به رانندگی با دنده عقب به حالت اولیه خود بازگردد.

با گذشت زمان، چراغ‌های گرد متمایز T1 و همچنین چراغ‌های عقب حذف و توخالی شدند. اما برای تطابق بیشتر با مقررات راه آهن، دو چراغ جلو سفید در بالای آن در کنار شیشه جلوی تقسیم شده و یک چراغ قرمز در عقب به آن اضافه شد.

تور بدون راننده: بازگشت فولکس واگن کلاسیک

سازگاری مدل های جدید با مدل های قدیمی

رینگ‌های آلیاژی تزئینی و رنگ بدنه مدل بازسازی‌شده با شماره خودرو 5011-20 با زیبایی خود T1 مطابقت دارد که برای علاقه‌مندان فولکس واگن زیبا به نظر می‌رسد.
مدل تولید و ارائه شده توسط VW Classics از انبارهای راه آهن و سیگنال Plattling/Bavaria DB ساخته شده است.

ماشین T1

طبق بروشور فروش فولکس واگن، T1 از یک موتور بنزینی چهار زمانه و یک گیربکس چهار سرعته دستی با دنده عقب استفاده می کند.
نیرو از طریق یک جفت محور چرخشی کناری با بدنه مشترک به چرخ‌های ریلی فولادی 550 میلی‌متری (23 اینچی) منتقل می‌شود و نیروی توقف از طریق سیستم ترمز کفشی روغن هیدرولیک با پدال فعال می‌شود.
بدنه خود به یک قاب فولادی با پایه های لاستیکی متصل شده است و دارای سه صندلی پوشیده شده برای مجموع هفت صندلی است. دو صندلی عقب را می توان جدا کرد تا فضای چمدان باز شود.

تور بدون راننده: بازگشت فولکس واگن کلاسیک

معرفی Klv-20

به گزارش newatlas، فولکس واگن Klv-20 را در روز جهانی اتوبوس فولکس واگن در ماه ژوئن معرفی کرد. اکنون بخشی از مجموعه خودروهای کلاسیک خودروساز هانوفر است.

فولکس واگن بهار گذشته Klv-20 را دوباره به مسیر خود بازگرداند و آن را در یک رانندگی خوش منظره از میان فضای سبز لانگنفلد در زیر دهکده کوچک اشتاین در مرکز آلمان حرکت داد.

تبلیغات بنری

hamshahrionline به نقل از تینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *