۱۵ میلیون تومان برای حضور در کلاس ۲ روزه بازیگری پارسا پیروزفر!

تبلیغات بنری


به گزارش سایت تینو و به نقل از روابط عمومی پروژه، اولین دوره آموزشی با عنوان سینمای شکوه 29 و 30 مهرماه در هتل آزادی تهران برگزار می شود. این دوره آموزشی 2 روزه بصورت حضوری با 4 مدرس خواهد بود.

بیلگه جیلان کارگردان ترکیه ای برنده نخل طلای جشنواره کن، پرویز شهبازی نویسنده و کارگردان ایرانی، سلیم اوجی کارگردان ترکیه ای و پارسا پیروزفر بازیگر ایرانی در این نشست حضور دارند.

برنامه این دوره آموزشی دو روزه به شرح زیر است:

سلیم اوجی در روز اول سینمای مستقل ترکیه را ارائه خواهد کرد و در مورد مختصات آن صحبت خواهد کرد. سپس پرویز شهبازی درباره فضاسازی در سینما صحبت خواهد کرد. پس از آن فیلمی از سلیم اوجی نمایش داده می شود. پارسا پیروزفر در روز دوم تجربیات سینمایی خود را در فیلم «ورود بازیگر به دنیای نقش‌ها» ارائه می‌کند. سپس نوری بیلگه جیلان درباره خاستگاه سینمای خود، ویژگی ها و اجزای آن صحبت می کند و به سوالات پاسخ می دهد.

پس از آن مراسم یادبود عباس کیارستمی کارگردان فقید ایرانی برگزار می شود و نوری بیلگه جیلان، مهمت یلماز و تعدادی از سینماگران ایرانی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

در پایان این مراسم یکی از فیلم های لایت بیلگه جیلان به نمایش در می آید.

این دوره توسط مستان مهاجر برگزار می شود و به شرکت کنندگان در این کلاس ها گواهی شرکت در دوره اصلی اعطا می شود. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و شرکت به سایت ایرانیک مراجعه کنند.

طبق پیگیری های انجام شده، بلیت این نشست دو روزه در سامانه «ایران تک» 15 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همانطور که از جزئیات ارائه شده در این دوره مشخص است، هر یک از این سینماگران حدود 2 تا 3 ساعت فرصت دارند تا مطالب و تجربیات خود را بیان کنند. آنچه مسلم است این مدت کوتاه زمان مناسبی برای آموزش مباحث تخصصی سینما نیست، بلکه برای انتقال تجربیات و خاطرات شخصی است. در این صورت 15 میلیون تومان برای حدود 10 ساعت کارگاه انتقال تجربه منطقی به نظر نمی رسد.

همچنین در این جلسه تمرینی فیلمی از نوری بیلگه جیلان و سلیم اوچی به نمایش در می آید. در دنیای دیجیتال امروزی که هر فیلمی در فضای مجازی و اینترنتی برای همه مخاطبان قابل دسترسی شده است، نمایش دو فیلم از کارگردانان ترک، حتی بدون بررسی اثر، نکته منحصر به فرد و متمایز این دوره آموزشی محسوب نمی شود.

با تمام این نکات، قیمت بلیت این دوره در مقایسه با قیمت کلاس های فیلمسازی و بازیگری چند جلسه ای در مدارس خصوصی بسیار متفاوت است. باید دید فقط گواهی حضور در دوره پیشرفته با حضور نوری بیلگه جیلان 15 میلیون تومان می ارزد!؟

کارگاه دو روزه پارسا پیروزفر با نوری بیلگه گیلان

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *