نمایشی درباره خرید و فروش مرگ | بازتابی از روح زمانه مصرف‌گرای ما

تبلیغات بنری


دوربین آنلاین ، محمد مودور اوره: بازی ، با ترکیبی متعادل از Philocipatim و مناطق اجتماعی ، هنگامی که مرگ و میر اندازه و خرید جامعه و اصلی جامعه و اصلی ترین عموم مردم است. این نه تنها یک معامله گر ارزشمند نه تنها نشانه مصرف کننده ناخواسته نیست ، بلکه نشانه یک انسان عزیز عزیز به نیروهای اجتماعی است که ستایش می کند آزاد است.

تصویر این تئاتر همچنین یک لایه شخصی و عاطفی را در بر می گیرد: نویسنده ای که به شهر می آید یکی از علائم همان داستان خواهد بود. عشق او به یکی از باتری های مرگ که سعی در نجات او نه تنها بلکه نویسنده دارد.

بازی ها بیانیه ای در مورد مرد مدرن است: موجودی که بین امید و ناامیدی ، عشق و شجاعت ، آزادی و شجاعت ظاهر می شود. گیلوتین برای مخاطب سقوط کرده و به جای فرار ، آنها را منعکس می کند. طراحی صحنه ، عناصر بصری و نورپردازی در تأکید بر پیام های داستانی و نقش فضایی غیر ضروری که عشق و زیبایی احساسات انسان به آنچه عشق و زیبایی زیبایی را کمک می کند ، خواهد بود.

در حال حاضر ، موسیقی فعلی در خدمت یکی از سرمایه های یکی از پایگاه ها است. این بازی نه تنها یک داستان برای سرگرمی است ، بلکه مخاطب برای انتخاب سوالات سخت تلاش می کند؟ آیا مرگ می تواند تصمیم بگیرد یا این مربی است که از شر زنجیره های زندگی خلاص می شود؟ و عشق به عنوان یک نیروی اصلی است ، قادر به سرنوشت یک واقعیت عمومی متغیر یا عمومی است؟

اوشید فافیقی تلاشی است که توسط امین زامین و ویدا نامگذاری شده است.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری hamshahrionline

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *