به گزارش سایت تینو، همزمان با پایان یافتن سریال وایبر در تهران، گمانه زنی ها درباره ساخت فصل آینده آن آغاز شد. این گمانه زنی ها در حالی رخ می دهد که تورج اصلانی بازیگر این سریال گفت: با توجه به جهت گیری کیفی تیم سامان مقدم نسبت به کمیت، بعید است که فصل دوم افعی از تهران وجود داشته باشد. با این حال، تصمیم نهایی با کارگردان، تهیه کننده و پلت فرم است.
اصلانی درباره تجربه بازی در این سریال نیز توضیح داد: آقای مقدم اصرار داشتند که کارهای پشت صحنه واقعی باشد و تاکید داشتند که هر شخصیت دقیقاً همان کار را داشته باشد تا مخاطب در سکانس هایی که در آن کار می کرد متوجه شود. با ابزار داره کار میکنه
وی ادامه داد: محتوای نمایش داده شده در سریال از واقعیت پشت پرده فیلم الهام گرفته شده است. در بخش دولتی، دولت تصمیم می گیرد که فیلم را تامین مالی کند و در بخش خصوصی، سرمایه گذاران تصمیم می گیرند. این تهیه کننده سریال نظر مثبتی درباره ساخت فصل دوم نداشت و گفت: به فصل بعدی «عافی تهران» فکر نکردیم. ساخت فصل دوم سریال در کشور ما کار بسیار سختی است و فکر می کنم فصل های بعدی سریال در کشور ما هم چندان موفق نبود.
با این حال فصل اول وایبر تهران به پایان رسید و پس از پایان سریال هنوز زمزمه هایی از ساخت فصل دیگری به گوش نمی رسد. سامان مقدم در متنی که به خاطر قدردانی از همکاری تیم سازنده این سریال نوشت به ادامه این سریال اشاره ای نکرد و گویا تصمیمی برای تولید فصل دوم گرفته نشده است.
جواد فراهانی تهیه کننده سریال در گفت وگویی که اخیرا منتشر شده، نظر مثبتی درباره ساخت فصل دوم نداشت و گفت: به فصل بعدی آوی تهران فکر نکردیم و مهمتر از همه به پایان خوبی برای آن فکر کردیم. فصل اول این سریال ساخت فصل دوم سریال در کشور ما کار بسیار سختی است و فکر می کنم فصل های بعدی سریال در کشور ما هم چندان موفق نبود.
اگرچه سریال های خانگی دیگری مانند شهرزاده و ژوج کاری که در سال های اخیر موفقیت هایی کسب کرده اند، به فصل های بعدی رسیده اند، اما خلاصه داستان و شنیده های خبرنگار ایرنا نیز نشان می دهد که تصمیمی برای تولید فصل دوم این سریال گرفته نشده است. با توجه به اینکه تمرکز تیم تولید سامان مقدم بر کیفیت به جای کمیت است، بعید است که فصل دوم برای تهران وایبر وجود داشته باشد.
سریال آوی در حالی با همه فراز و نشیب هایش در تهران به پایان رسید که نام پیمان معادی از ابتدا به عنوان فیلمنامه نویس مطرح شد و همکاری او با سامان مقدم بعد از 20 سال نکته مهمی بود که کم کم در پیچ و خم های مختلف ظاهر شد. چرخش. از سریال.
مار تهرانی ابعاد مختلفی داشت. از آموزش و نقد سیستم آموزشی تا مسائل مربوط به روان رنجوری و اتاق درمان. در این میان طرح اصلی بر اساس زندگی یک هنرمند بود تا مخاطب را با مسائل مربوط به زندگی هنرمندان و سینماگران مواجه کند، چیزی که کمتر در آثار نمایشی به ویژه آثار سینمایی با آن مواجه می شویم. آنچه سریال در مورد مسائل سینما ارائه می کرد آنقدر در زخم های شخصیت اصلی داستان گنجانده شده بود که هنرمندان آن را درک می کردند. هیچ اعتراضی از جانب روانشناسان وجود نداشت و این تأییدی بود بر درک مشکلاتی که ممکن بود وجود داشته باشد.
بعد دیگر سریال نیز مبتنی بر قتل و انتقام بود که برخاسته از همین روان رنجوری بود. نوک پیکان سریال به سمت روح انسان و مشکلات آن بود. به همین دلیل است که روانشناسان و جزئیات درمان در این مجموعه مهم هستند و بحث را در مورد مسائلی که برخی از مراجعان در طول فرآیند درمان با درمانگران خود با آن مواجه میشوند و سالها حلنشدهاند، باز میکند.
صرف نظر از رویهای که سریال در رابطه رواندرمانگر و مراجع دنبال میکرد که مورد انتقادات زیادی هم قرار گرفت، رابطه هنرمند یا بهتر بگوییم پدر زخمی هنرمند با پسرش زیر ذره بین بود. از این طریق زخم های آرمان بیانی در سریال ظاهر شد و شناسایی شد.
به نظر می رسد آنچه سریال قصد گفتن در مورد مسائل و پشت صحنه سینما را داشته در زخم شخصیت اصلی داستان پیچیده شده است تا هنرمندان آن را درک کنند. از سوی دیگر، اعتراض گسترده ای از سوی روانشناسان صورت نگرفت و این تاییدی بر درک آنها از مشکلاتی بود که می توانست وجود داشته باشد.
نقطه پیکان نقدهای سریال نیز متوجه این موضوع است که چگونه قاتل در این اثر به صورت مردمی به تصویر کشیده شده و به این ترتیب او آزادانه در سطح شهر حرکت می کند.
دختر پیمان معادی هم بازیگر شد
hamshahrionline به نقل از تینو