سالاد کاهو اسکناس/ کباب و دیزی با دورچین بِیبی‌اسفناج

تبلیغات بنری


Hamshahri Online- Sahar Jafariar ASR: با این حال ، اکنون دیگر تمایل به تره فرنگی ، تربچه ، تارخان و پیاز وجود ندارد و حسین دیگر در پونه ، کینگ ، خوش طعم و شنبلیله نیست. این روزها ، همه آن چشمه های تکراری ، سبزیجات خارجی فراوان هستند. سبزیجات برگ تازه ، که هم گرانتر و هم وارداتی تر و کمتر هستند ، گلخانه ها و بسیار شیک و مجلل هستند ، شکم آنها با حداقل کالری و حداکثر خاصیت. تعداد آنها خیلی بزرگ نیست ، اما نام آنها بسیار به یاد ماندنی است. ریحان ایتالیایی ، روکولا ، اسفناج بی بی ، نعناع Mohito ، Surrell ، Chard ، کاهو فرانسوی ، جعفری فری ، کایل ، مخلوط طعم و رزماری از گرم و کیلوگرم 100000 تومن تا بیش از یک میلیون تومانی که بازار را به دست گرفته اند.

موقعیت اول ؛ سبزیجات در اینجا ارزان هستند

مد و بیرونی سبزیجات برگ دار خوراکی در اینجا نیست. این کیلو درون کیسه های نایلون نازک باقی مانده و از پشت کامیون های تازه به دست کارگران می رسد و به سمت انبارهای خنک و نیمه دماغ هر سلول حرکت می کند. در وسط برخی از انبارها ، آنها پارچه یا پارچه ای کشیده اند تا یک واحد “پاکسازی و مارپیچ” تشکیل دهند. واحدهایی که معمولاً یک یا دو زن و دستکش را پیش می برند ، به گوشه روسری خود در پشت گردن گره خورده و لگن آلومینیوم و فلومنت های آلومینیومی یا پلاستیکی در ساقه سبزیجات تازه می خورند. تلفن همراه تلفن همراه را به گوش خود نگه می دارد و بر آقای محسنی در آن طرف تلفن تأکید می کند. ساعت 11 ، شما هنوز از سبزیجات قیمت گذاری نشده اید … مشتریان به دنبال باران هستند! “محسنی ، انگار که او گفت:” قیمت ها مشخص شد. بنویسید ، “بگویید حاجی … نعناع Mohito 200،000 … Surrell 170،000 … کاهو فرانسوی 150،000 است … Rocula هنوز هم با 300،000 گرانترین است …” او یکی از زنان شاغل را دریافت می کند: “شما چه کاری انجام می دهید؟ گلخانه ها در قیمت ها بسیار پایین تر از دست و دهان مشتری پس از سالاد و سالاد است.

موقعیت دوم ؛ میلیون

تقریباً یک سال از یک سال گذشته است ، مانند Alireza ، برای چند روز در بالای شهر ، به میوه و میدان سبزیجات مرکزی ، جایی در پایین دست تا پایین شهر ، و کاهو فرانسوی و موارد دیگر برای یخچال و فریزر بیش از حد آن. سبزیجات که هر یک از آنها از بسته بندی های لوکس پس از تمیز کردن و شستشو تهیه می شود تا آن را گرانتر کند. دیگری مانند یک پیام رسان که فروشگاه میوه آن در بازار تاجریش دارای حسابی است و می آید. به خصوص از آنجا که کیسه های نایلونی از کیسه های نایلونی تازه و روتین را قرار می دهد: “عمو ؛ دو یا سه پوند از آزمایشگاه های تازه را برای من قرار دهید …” عموی عمو که انگار مشتری جیب گرفته است. از کلاه گیس گرفته تا کسانی که کالری خوانده می شوند و همه رژیم هستند. “با این حال ، رسول کاربردی تر از آن است که او به چرتکه اهمیتی نمی دهد:” عمو مرسی … من آنها را مخلوط می کنم تا ارزان تر به پایان برسد. “روش این است که سبزیجات به 100 گرم و بیش از 100000 دلار فروخته می شوند (بسته به نوع بسته به زیپ دار و البته کیفیت درجه تا 3 درجه تا 3 ، و همچنین شستشو و بروز)

بانکها/ باربیکیو و دیزی با مرغ های بابی

مقام سوم ؛ بشقاب رستوران-هر کدام پر از سبزیجات ، هزینه زیادی دارد

اوج افزایش ارزش بالا به دلیل ارزش افزوده سبزیجات خارجی است ، با چند جوانه ، یک بشقاب غذا یا سالاد یا حتی تزئین شده (تزئین شده). میلیون ها دلار قیمت دارد و مشتریان صف می شوند و میز را رزرو می کنند. مشتریانی که سبزیجات کمتری را به عنوان سفره و میان وعده در کنار غذای اصلی دوست دارند ، به دنبال یک ماجراجویی در طعم غذاها و سالادهای غیر ایرانی با نام های عجیب از گادوگادو تا کالاماری هستند. نیازی به گفتن نیست ، چاشنی ها و سالادهای اصلی همان سبزیجات خوردن خارجی هستند. “یک بار آنها چیزی گفتند یا چیزی که به 2 سبزیجات لازم نیست ، اما اکنون سبزیجات وجود دارد که هر یک چند هزار تومن دارند!”

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری hamshahrionline

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *