داستان کامل درگیری فرزندان آلن دلون با همدیگر | «بابای منه، پول خودمه»

تبلیغات بنری


شهروندی آنلاین: آلن دلون بازیگر مشهور فرانسوی در طول دوران فعالیت خود با کارگردانان مشهوری چون رنه کولمن، میکل آنجلو آنتونیونی، لوچینو ویسکونتی، آلن کاوالیر، ژان پیر ملویل ملویل، ژان لوک گدار و اینس واردا همکاری کرد و به شهرت جهانی دست یافت. دیلون تقریباً در همه نقش‌ها، چه هنری، روشنفکری، تجاری یا مبتذل، در هر فیلمی بازی کرده و آن را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. جذابیت مردانه، نگاه نافذ، بدن چابک، صدای خشن که البته برای ما ایرانی ها با صدای لطیف و ظریف خسرو خسروشاهی تداعی می شود و البته انتخاب های شغلی درست به دیلون کمک کرد تا خیلی زود به چهره ای در سینما تبدیل شود. . اما سال هاست که خبری از او در دنیای سینما نیست. با این حال، این ستاره سابق سینما همچنان خبرساز است. اما چرا؟ پاسخ یک کلمه است: حاشیه. در این سن، دیلون نمی تواند به عنوان یک هنرمند کار کند، اما حاشیه مانع او نمی شود. این حواشی چیست؟

خودکشی

در پایان سال 1400، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دیلون قصد دارد مرتکب اتانازی یا مرگ خودخواسته شود. رسانه ها گزارش دادند که این ستاره تصمیم گرفت در آینده نزدیک به زندگی خود از طریق اتانازی یا خود تخریبی پایان دهد. این بازیگر مشهور فرانسوی گفت که وضعیت جسمانی اش روز به روز بدتر می شود و دیگر به او اجازه نمی دهد مثل سابق عمل کند. انجام این کار در برخی کشورها مجاز و در برخی دیگر ممنوع است. اسطوره سینمای فرانسه و یکی از زیباترین بازیگران مرد تاریخ سینما در سال 2019 دو بار سکته کرد و از آن زمان تاکنون بیمار است. او در حال حاضر در سوئیس زندگی می کند، جایی که اتانازی مجاز است.

آلن فابیان در کنار پدرش

پدرم را تنها بگذار.

سپس در فروردین 1401 هجری قمری خبر دیگری آمد که خبر قبلی را رد کرد. آلن فابین، پسر آلن دلون در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر تمایل پدرش به خودکشی، با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود این شایعات را تکذیب کرد. من معمولاً این کار را نمی‌کنم، اما موضوع از کنترل خارج شده است و بیش از دو هفته است که در نامه‌هایم، به اصطلاح «مجله‌ها» و کامنت‌هایم که پدرم در نظر دارد می‌خوانم. او نوشت که به زندگی خود پایان دهد.

آلن فابین ضمن تکذیب این خبر با افزودن تصاویری از سایت های منتشر کننده اخبار جعلی در این باره، شیوه کار این خبرنگاران را محکوم کرد و از آنها خواست که پدرش را تنها بگذارند. او همچنین هشدار داد که گام بعدی دادگاه خواهد بود.

داستان کامل درگیری فرزندان آلن دلون با یکدیگر

آنوشکا در کنار پدرش

ارث ماجراجویی

در دسامبر 1402، رسانه ها از مبارزه پسران دیلون بر سر ارث پدرشان خبر دادند. بر اساس گزارش رسانه ها، اختلاف بر سر ارث 245 میلیون یورویی دیلون (بیش از 268 میلیون دلار) رقابت تلخی را بین فرزندان او برای جلب توجه پدر به راه انداخته است.

این خصومت ها زمانی آغاز شد که آنتونی دلون، 59 ساله، که او نیز یک بازیگر است، اعلام کرد که به پلیس گفته شده است که خواهر ناتنی او، انوشکا، 33 ساله، سال ها رنج پدرشان را پنهان کرده و پدرشان را تحت تاثیر قرار داده است تا کنترل زندگی او را به دست بگیرد و او را به خانه منتقل کند. سوئیس، جایی که آلن دلون از سال 1985 در آن زندگی می کند. آنتونی ادعا کرد که در حالی که پدرشان به صراحت گفته بود که ترجیح می دهد در خانه در فرانسه بمیرد، دخترش او را برای معاینه به دلایل مالیاتی به سوئیس بازگردانده است. طبق قوانین سوئیس، مالیات بر ارث بین پدر و دختر وجود ندارد، اما باید ثابت شود که دلون نیمی از عمر خود را در سوئیس گذرانده است، در غیر این صورت در فرانسه با مالیات های سنگین مواجه خواهد شد.

سپس نوبت آنوشکا بود که از خود دفاع کند و به برادرش حمله کند. در یک مصاحبه تلویزیونی، انوشکا برادرش را حسود و کینه توز توصیف کرد و اعلام کرد که قصد دارد از او به خاطر افترا شکایت کند و گفت: “تنها دلیلی که می خواستم پدرم به سوئیس بیاید این بود که او بتواند سال ها تحت درمان قرار گیرد هر دو ماه یک بار چک می‌کردم.

بعدها، پسر خردسال دلون، آلن فابین نیز در این ماجرا نقش داشت. او یک فایل صوتی ضبط شده مخفیانه منتشر کرد که در آن آنوشکا بارها به پدرش هشدار داد که قربانی توطئه دو برادرش شده است تا از او دوری کنند و او را شبیه دختری کنند که پدرشان را آزار می دهد.

آلن دلون را میراث ملی فرانسه می دانند و جای تعجب نیست که این اختلافات پای مقامات قضایی این کشور را باز کند. دادستانی عمومی اعلام کرد که یک پزشک برای ارزیابی وضعیت آلن دلون اعزام خواهد شد که ممکن است منجر به تحت حمایت قضایی او شود. موقعیتی برای افرادی که دیگر نمی توانند منافع خود را به تنهایی مدیریت کنند.

داستان کامل درگیری فرزندان آلن دلون با یکدیگر

آنتونی در کنار پدرش

شکایت دیلون از آنتونی

در ژانویه سال جاری، آلن دلون و دخترش علیه آنتونی، پسر ارشد این بازیگر، شکایتی را برای افترا تنظیم کردند. دیلون از آنتونی به دلیل اینکه پدرش پیر شده است شکایت کرد. پس از سکته مغزی در سال 2019، آنتونی دیلون ادعا کرد که دیلون بسیار ضعیف، خسته و در حال مرگ است. آنتونی درباره خواهر ناتنی‌اش آنوشکا دیلون گفت: خواهرم هرگز به من یا برادرم نگفت که بین سال‌های 2019 تا 2022، پدرم در حین بازدید از کلینیک در سوئیس، پنج آزمایش شناختی انجام داد و هیچ‌کدام از آنها را قبول نکرد. . دیلون به سرعت از طریق وکیل خود کریستوف آیالا پاسخ داد و گفت که از فضای رسانه ای که توسط پسرش آنتونی سازماندهی شده بود شوکه شده است و نمی تواند پرخاشگری پسرش آنتونی را که مدام به او می گفت سنش زیاد است را تحمل کند. وکیل آلن دلو ادعا می کند که آنتونی تنها یک هدف دارد و آن آسیب رساندن به شهرت آنوشکا و رابطه منحصر به فردی که همیشه با پدرش داشته است.

در خانه دیلون اسلحه پیدا شد

در مارس 1402، خبر دیگری باعث شد که نام دیلون دوباره در صدر اخبار قرار گیرد. پلیس فرانسه 72 قبضه سلاح گرم بدون مجوز قانونی را از خانه دیلون توقیف کرد. پلیس همچنین بیش از 3000 گلوله و یک میدان تیر را در خانه روستایی این بازیگر در منطقه Doche در 135 کیلومتری جنوب پاریس پیدا کرد.

داستان کامل درگیری فرزندان آلن دلون با یکدیگر

عکسی از صورت شکسته آلون دیلون

در ماه می سال جاری، دختر دیلون عکسی از او منتشر کرد که به وضوح با چهره آشنای این بازیگر تفاوت داشت. آنوشکا با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: صبح جمعه از پدرم عکس گرفتم. این عکس با واکنش های زیادی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی در فضای مجازی و رسانه ها مواجه شد که تصویری متفاوت از دیلون در ذهن داشتند.

درگیری خواهر و برادر

در ماه ژوئن امسال خبر دیگری مبنی بر درگیری پسر کوچک دیلون و دخترش منتشر شد. به نظر می رسد آلن فابین تصمیم گرفته بود وسایل خواهرش را که در یکی از ساختمان های متعلق به املاک پدرشان در دوک نشین فرانسه قرار داشت، جابه جا کند، دختر آلن دلون پس از اطلاع از این موضوع به شدت عصبانی شد سپس فوراً به جایی رفت که بین او و آلن فابین اختلاف شدیدی در گرفت. درگیری به حدی شدید بود که ماموران امنیتی خصوصی آلن دلون مجبور به مداخله شدند.

تبلیغات بنری

hamshahrionline به نقل از تینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *