خوش و بش گرم پزشکیان با کشتی گیران + جزئیات | تصاویر جدید از حضور سرزده | نماد فدراسیون کشتی به رییس جمهور منتخب تقدیم شد

تبلیغات بنری


به گزارش تینو، مسعود مازیکیان ظهر امروز (پنجشنبه 13 مرداد 1403 هجری شمسی) با حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به المپیک، ضمن وداع با همه ورزشکاران گفت: کشتی گیران و کسانی که مسیر ورزش را می روند که به عنوان قهرمانان کشور شناخته می شوند

وی با بیان اینکه قهرمان به عنوان نماد آزادگی و رشادت شناخته می شود، افزود: بیشترین افتخارات ورزشی کشور در رشته کشتی بوده و مرحوم تختی همچنان به عنوان یک الگوی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای کشور شناخته می شود. روحیه مردانگی، آزادیخواهی، انسانیت و شرافت و این افراد می توانند مایه افتخار کشور باشند.

وی خطاب به اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: شما به کشور خود افتخار می کنید و تلاش در این راه برای شما بسیار مفید است اما نتیجه به دست خداست.

رئیس جمهور منتخب افزود: اکنون مهم این است که شما تمام تلاش خود را کردید و در این راه شکست نخوردید، هر اتفاقی افتاد مایه مباهات ملت است و انشاالله به مردم نیز کمک خواهید کرد. ” جوانان ملت ممکن است راه آزادی و عزت را بیابند و وارد مرحله مردانگی شوند.

وی به شکست تیم آلمان در یکی از فینال ها اشاره کرد و افزود: با وجود این شکست همه این تیم را تشویق می کردند چرا که این تیم تمام تلاش خود را کرد.

وی با اشاره به اینکه «در ورزش هر اتفاقی ممکن است بیفتد» ادامه داد: زحمات شما قابل تقدیر است و قطعاً برای من افتخار خواهد بود و صمیمانه و بدون هیچ حسرتی تمام تلاشم را برای حمایت و کمک به شما انجام خواهم داد.

در پایان این جلسه نماد فدراسیون کشتی توسط حسن یزدانی و محمد هادی ساراوی به رئیس منتخب اهدا شد.

نفوذ به حضور پزشکیان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به المپیک + عکس

لباس ورزشکاران زن و مرد ایرانی در المپیک پاریس + عکس

در ادامه عکس های این حضور مفرح و سرزده پزشکیان در کنار کشتی گیران را مشاهده کنید:

سلام گرم من به پزشکان و کشتی گیران عکس های جدید از دیدار با حضور پزشکان در اردوی تیم ملی

سلام گرم من به پزشکان و کشتی گیران عکس های جدید از دیدار با حضور پزشکان در اردوی تیم ملی

سلام گرم من به پزشکان و کشتی گیران عکس های جدید از دیدار با حضور پزشکان در اردوی تیم ملی

تبلیغات بنری

hamshahrionline به نقل از تینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *