جمع‌بندی نهایی انتخاب سرمربی استقلال ؛‌ یکی از این ۳ نفر |‌عکس

تبلیغات بنری


به گزارش تینو، باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید خود به نتیجه نهایی رسیده است و پیش بینی می شود این تیم هدایت یکی از سه گزینه پیشنهادی را بر عهده بگیرد.

والتر ماتزاری که در ابتدای تابستان به عنوان گزینه اصلی هدایت پرسپولیس اعلام شد و فاصله زیادی با انتخاب به عنوان سرمربی جدید ارتش سرخ نداشت، پس از انصراف از حضور در این تیم، مورد توجه مدیران استقلال قرار گرفت. و آخرین پاسخ او به آبی ها مشورت با خانواده اش با توجه به شرایط منطقه بود.

گزینه بعدی که کمتر رسانه ای گزارش کرده پابلو ماچین است. سرمربی سابق خیرونا، سویا، اسپانیول، آلاوس، الچه، الرائد و العین عربستان، مربی اسپانیایی است که استقلالی ها در روزهای اخیر با او صحبت کردند و گفته می شد شانس زیادی برای نشستن با او دارند. روی نیمکت تعویضی این تیم اما تاکنون پاسخ داده و تصمیم نهایی خود را برای مدیریت استقلال اعلام نکرده است.

نفر سوم در فهرست نهایی مربیان استقلال پیتسو موسیمانه است. سرمربی سرشناس و مطرح آفریقایی که در تیم های مملودی ساندانز آفریقای جنوبی و الاهلی مصر عناوین مهم و قهرمانی های زیادی کسب کرده است، یکی دیگر از گزینه های مدیران استقلال است که در حال حاضر شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت استقلال دارد. .

طبیعتاً استقلال با چند گزینه مانند کیکه سانچز فلورس وارد مذاکره شده بود که اکثر مربیان اروپایی او را رد کردند و حالا مدیران باشگاه در مورد سه نام ذکر شده به جمع بندی نهایی رسیده اند و جانشین نکونام یکی از این سه نام است. افرادی که تعدادشان زیاد است

استقلال روز جمعه در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر میزبان ذوب آهن است. مدیران باشگاه در تلاش هستند تا سرمربی جدید را سریع معرفی کنند تا او در بازی بعدی مقابل النصر نیمکت نشین شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *