تیم روباتیک دانش آموزی ایران در راه پکن

تبلیغات بنری


به گزارش خبرنگار تینو، نادر نوبخت سرپرست تیم رباتیک دانش آموزی کشور در نشست خبری تیم رباتیک دانش آموزان ایران گفت: تیم ایران برای شرکت در مسابقات جهانی رباتیک 23 مردادماه عازم پکن می شود. با حضور 31 کشور برگزار شد و سال گذشته مقام دوم را کسب کردیم.

وی افزود: پرواز حرکت ما 23 مرداد است، مسابقات از 27 مرداد آغاز می شود و 23 مرداد جمع بندی می شود. مسابقات در مسابقات روباتیک مانند Pathfinder، Creativity، Data Analysis و غیره برگزار می شود.

نوبخت ادامه داد: امسال برای اولین بار مربی خارجی که قبلاً قهرمان جهان شده بود و تجربه کار با شاگردان را داشت به خدمت گرفتیم. اولین دلیل جذب مربی خارجی این بود که کمبود دانش فنی داشتیم و احساس می کردیم با جذب مربی خارجی این کمبود برطرف می شود.

وی تصریح کرد: شاگردانی داریم که گاهی چهار بار در مسابقات جهانی شرکت کردند. سال گذشته در مسابقات آسیایی مقام اول را کسب کردیم.

احمد سامی; مدیر فنی تیم رباتیک دانش آموزی گفت: در 5 لیگ در مسابقات جهانی شرکت می کنیم. ما در لیگ جنگجوی هوشمند سوم و در لیگ تجزیه و تحلیل داده ها مقام دوم را کسب کردیم و سعی می کنیم در لیگ های بیشتری حضور داشته باشیم.

وی افزود: در بحث قطعات با مشکل مواجه شدیم و سعی کردیم ربات های راگبی را تقویت کنیم. دانش آموزان از طریق مصاحبه و فرآیند آزمون برای تعیین فینالیست ها انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید:

خانم پریسا افشار مربی تیم رباتیک دانش آموزی گفت: 15 نفر از اعضای تیم ایران امسال دختر هستند و امیدواریم مثل سال گذشته با دستان پر به ایران برگردیم.

همانطور که محمد زکی از مالزی و مشاور فنی تیم رباتیک دانش آموزی گفت: در رقابت با چین در 5 تورنمنت شرکت خواهیم کرد. ما در ایران برای تامین قطعات یدکی مشکل داریم و باید حل شود و در تلاش هستیم تا آنها را برطرف کنیم

تبلیغات بنری

hamshahrionline به نقل از تینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *