نشان‌هایی به‌یادماندنی! – تینو

تبلیغات بنری

تینو – سید سروش طباطبایی پور: نمونه آن مسابقات فوتبال یورو 2024 آلمان است که این روزها در حال برگزاری است و مدت ها پیش برای آن لوگو طراحی شده بود.

بیشتر بخوانید:

لوگوی یورو 2024 آلمان

بر خلاف اکثر لوگوهای فصل های قبلی مسابقات فوتبال، لوگوی این فصل بیضی شکل است و از سقف المپیک برلین یا “المپیاستادیون” که میزبان بازی پایانی فصل است، طراحی شده است. سقف این ورزشگاه شبیه حرف انگلیسی «O» است با این تفاوت که در انتهای آن برشی وجود دارد که در طراحی لوگوی یورو 2024 نیز وجود دارد.

در این لوگو و در وسط طراحی سقف ورزشگاه المپیک برلین، تصویر گرافیکی جام این مسابقات نیز طراحی شده و 24 نوار رنگی حاشیه آن را پوشانده است. راه راه ها تعداد 24 تیم شرکت کننده در این رویداد را نشان می دهد و با رنگ پرچم های 55 اتحادیه عضو یوفا رنگ آمیزی شده است.

تغییر موقت در طراحی لوگو

در دنیای طراحی لوگو، معمولاً یک برند در طول سال ها تغییر نمی کند، بنابراین مخاطب در هر کجا و هر زمان که آن لوگو را ببیند، آن محصول، روند یا شرکت را به خاطر می آورد. اما برخی از برندهای معروف، گاهی اوقات تغییر موقتی در لوگوی خود ایجاد می کنند. به عنوان مثال، گوگل گاهی اوقات تغییر جزئی در لوگوی خود ایجاد می کند و سرزندگی و پویایی خود را به مخاطب نشان می دهد. در روز افتتاحیه مسابقات قهرمانی فوتبال یوفا یورو 2024 در آلمان، گوگل با طراحی گرافیکی و کروی از این تورنمنت استقبال کرد که با استقبال خوب طرفداران فوتبال روبرو شد.

نشان های فراموش نشدنی!

تغییر در لاکوست

گاهی اوقات طرفداران برخی از برندها نیز درخواست تغییر لوگوی مورد علاقه خود را دارند. به عنوان مثال این روزها نواک جوکوویچ تنیسور سرشناس صربستانی در جریان مسابقات گرند اسلم رولان گاروس فرانسه به دلیل پارگی مینیسک زانو مصدوم شد و نتوانست به مسابقات ادامه دهد. حالا عده ای از طرفداران او از لاکوست، حامی مالی اش خواستند تا برای همدردی با تنیسور شماره یک جهان، تمساح سبز رنگ را به زانوی او ببندد و حتی پیشنهادی به این شرکت ارسال کردند که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. که راه اندازی کرده بود.

نشان های فراموش نشدنی!

تبلیغات بنری

hamshahrionline به نقل از تینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *